Friday 13 February 2009

ေတာင္စဥ္ေရမရ အေတြးမ်ား .

ဘာရယ္မဟုတ္ မနက္က အိပ္ရာႏုိးေတာ့ ေတြးမိတာေလးပါ .

ကၽြန္မ ငယ္ငယ္က ကၽြန္မေမေမရဲ ့ အ၀တ္အစားေတြ ၀တ္ခဲ့ရတယ္ . ေမေမ့ရဲ ့ထမီ ၊ ေမေမ့ရဲ ့ အက်ီၤေတြနဲ ့အပ်ိဳလုပ္ခဲ့တာေပါ့ေလ . ၈တန္း ၉တန္း ၁၀တန္းေပါ့ . ေမေမ ၁၆ ႏွစ္သမီးေလာက္က ၀တ္ခဲ့တဲ့ အ၀တ္အစားေတြဟာ ကၽြန္မ ၁၆ ႏွစ္ သမီး အထိ ၀တ္လို ့ရတုန္း . ေနာက္ပိုင္း အကၤ်ီေတြ မေတာ္ေတာ့ ေမေမ့ရဲ ့ ထမီ ေတြဟာ ကၽြန္မခုခ်ိန္ထိ ၀တ္လုိ ့ရေနတုန္းပဲ . အိမ္ေနရင္းဆို ကၽြန္မ ၀တ္ထားတဲ့ ထမီေတြမွာ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ ၀ယ္ခ်ဳပ္တာ တစ္ထည္မွမပါဘူး .


ကၽြန္မတို ့ခု ၀တ္ေနတဲ့ အ၀တ္အစားေတြမ်ားေတာ့ ကိုယ့္သမီးကုိ ေပး၀တ္ဖို ့မေျပာနဲ ့ ကိုယ့္ရဲ ့ညီအမေတြကုိေတာင္ ေပးလုိ ့မရဘူး . ကိုယ္၀တ္ေနတုန္းတင္ ဟုိေနရာကျပဲ ဒီေနရာကေပါက္ နဲ ့..

အင္းး ေနာက္ပိုင္း ကိုယ့္သားသမီးေတြ ကိုယ့္အရြယ္ ျဖစ္တဲ့အခ်ိန္ေရာက္ရင္ ဘယ္လိုမ်ားေနမယ္ မသိဘူးေနာ္ .

No comments: