Friday 30 January 2009

ကၽြန္မ ၏ Gtalk မွ ...............

ဒီေန ့ Gtalk ရွင္းလင္းေရး လုပ္ပါတယ္ .

Gtalk ရွင္းလင္းေရး ဆုိတာ က ကၽြန္မ ရဲ ့ Gtalk Account ထဲမွာ ရွိေနေသာ တခ်ိဳ ့ ID မ်ားကုိ Blocked လုပ္ပစ္တာကိုေျပာတာပါ .

ကၽြန္မကလဲ ကၽြန္မပါပဲ . သူ ့ဟာသူ ဒီအတိုင္း ထားလဲ ရရဲ ့သားနဲ ့မ်က္စိထဲမွာ ရႈပ္လြန္းတယ္ ထင္လို ့ပါ . (မိတ္ေတာ့ ပ်က္ေတာ့မွာပဲ ဟီးဟီး )

ဘယ္သူေတြကုိ Blocked လုပ္တာလဲ ဆုိေတာ့ Gmail Account ႏွစ္ခု သံုးခု ေလးငါးခု အခု ႏွစ္ဆယ္ေလာက္ဖြင့္ျပီး ရွိသမွ် အေကာင့္နဲ ့ကၽြန္မ ကုိ လာ Add ထားေသာ သူမ်ား ၊ အလကားရလို ့ဖြင့္တာ ျပသနာ မရွိပါဘူး . ကၽြန္မ ကလဲ သူတို ့ Password ေတြ ကူမွတ္ေပးရတာမွမဟုတ္တာ . သို ့ေပမယ့္ ရွိသမွ် အေကာင့္နဲ ့လာအက္ထားေတာ့ သူတို ့ အေကာင့္ ေတြ ၀င္ထားရင္ ကၽြန္မဖက္မွာ ျမင္ေနရတာ စိတ္ထဲ ကလိ ကလိ ျဖစ္လြန္းလို ့ သူတို ့ ရဲ ့ ခပ္စိပ္စိပ္ အျမဲတမ္းနီးပါး သံုးတဲ့ ID ကုိ ခ်န္ျပီး က်န္တာေတြ Blocked လိုက္တယ္ .

ေနာက္တစ္ခါ ကၽြန္မ ကို Add ထားျပီး စကားမေျပာျဖစ္ေသာ ၊ လံုး၀ နီးပါး မေျပာေသာ ၊ ခုိင္းစရာ ရွိမွ လာေခၚတတ္ေသာ ID မ်ားကို Blocked လိုက္ပါတယ္ . ဒါေတာ့ ေတာ္ေတာ္ စိတ္ခ်မ္းသာတယ္ . မဟုတ္ရင္ လာလာခိုင္းတာ ေအာင့္သက္သက္နဲ ့လုပ္ေပးေနရတယ္ . ကိုယ္က သြားႏႈတ္ဆက္ရင္ ( ခိုင္းမလုိ ့မဟုတ္ပါ ) ၀တ္ေက် တန္းေက် ေတာင္ ျပန္မေျပာႏုိင္ေလာက္ေအာင္ Busy ေနေသာ သူမ်ားမို ့ Blocked လိုက္ပါတယ္ .

အိုးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး ကၽြန္မ ဟာ ေတာ္ေတာ္ အေပါက္ဆုိးျပီး ေပါင္းရ သင္းရ ခက္ေသာ ၊ အင္မတိ အင္မတန္ လက္ေပါက္ကပ္ေသာ သူၾကီးပါလားေနာ္ .

No comments: