Sunday 24 December 2006

ေနာင္တ

ကၽြန္မ ေနာင္တရဖူးပါသည္ .. ကၽြန္မ ရရွိခဲ့ဖူးေသာ ေနာင္တဟာ ဘယ္အရာနဲ႔မွ အစားထိုးလုိ႔ မရသလို ကုိယ့္ကိုယ္ကိုလည္း ဘယ္ေတာ့မွ ခြင့္လႊတ္လို႔ ရလိမ့္မယ္မဟုတ္ေသာ ေနာင္တမ်ိဳးျဖစ္သည္ .

ကၽြန္မရဲ႕ ေႏွာင္းမွရေသာ ေနာင္တေၾကာင့္ ကၽြန္မ ထပ္ခါထပ္ခါ ခံစားခဲ့ရဖူးသည္ .. ကၽြန္မ ရင္ကြဲမတက္ နာက်င္ခဲ့ရဖူးသည္ .. ခုခ်ိန္ထိလည္း ကၽြန္မသည္ ထုိေနာင္တကို ရင္မွာပိုက္ျပီး ကၽြန္မ လုပ္ခဲ့ဖူးသည့္ အျပစ္ကုိ ခံစားေနရတုန္းပဲ ျဖစ္သည္ .

ေန႔စဥ္ေန႔တိုင္း ကၽြန္မ၏ အျပစ္အတြက္ ကၽြန္မသည္ ေတာင္းပန္ေနရသည္ . တစ္ႏွစ္ ပတ္လည္တုိင္း ကၽြန္မ၏ ေနာင္တ တရား ႏွိပ္စက္မႈကို ရူးမတတ္ ခံစားရသည္ .

တကယ္တမ္းေတာ့ စကားေလး တစ္ခြန္းပါပဲ . ကၽြန္မ၏ ေဒါသေၾကာင့္ ကၽြန္မႏႈတ္မွ မထြက္သင့္ေသာ စကားကုိ ဆိုခဲ့မိသည္ . ထုိစကားေၾကာင့္ ကၽြန္မသည္ ထိုေနာင္တကို ရရွိခဲ့သည္ . ခုခ်ိန္မွာ ဒီစကားကုိ မေျပာမိခဲ့ရင္ ေကာင္းမယ္ ဆုိေသာ အေတြးမ်ိဳး ကၽြန္မ ေခါင္းထဲမွာ ခဏခဏ ၀င္လာတယ္ .. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ၏ ႏႈတ္ထြက္စကားသည္ ေလထဲသို ့ေရာက္သြားခဲ့ျပီးျပီ .. ကၽြန္မသည္ အတိတ္ကို ျပန္သြားျပီး ထုိစကားကို ျပန္ဖမ္းလို႔ မရေတာ့သလို၊ ကၽြန္မ၏ စကားေၾကာင့္ နာက်င္သြားသည့္ သူကိုလည္း ကၽြန္မ ျပန္ေတာင္းပန္လို႔ မရေတာ့ ..

တကယ္လို႔သာ အခြင့္အေရး ရွိခဲ့မယ္ဆိုရင္ ကၽြန္မသည္ ထိုအခ်ိန္ ခဏေလးကုိ ျပန္ရခ်င္ပါသည္ . ကၽြန္မသည္ ထုိသူ႔ကို ထိုမ်က္လံုး၊ ထိုစကားလံုးတို႔ျဖင့္ ေျပာမထြက္ခဲ့သူ ျဖစ္ခဲ့ခ်င္ပါသည္ .

ခြင့္လႊတ္မယ္ ဆိုတာ သိေပမယ့္ ကၽြန္မသည္ ေတာင္းပန္ရန္ အခြင့္အေရး မရႏုိင္ေတာ့ပါ . ကၽြန္မ၏ ေနာင္တကို ကၽြန္မ အသက္ရွဴေနသမွ် ကာလပတ္လံုး ရင္မွာ သိမ္းထားျပီး ထိုေနာင္တ၏ ထုိးႏွက္ခ်က္ကို ခံရဦးမည္ျဖစ္သည္ . ကၽြန္မ၏ မိုက္မဲမႈအတြက္ ကၽြန္မ နာက်င္ရဦးမည္ျဖစ္သည္ .

ရြာ ျပန္ခ်င္တယ္ . ရြာမွာ ဒီခ်ိန္ဆို ပြဲေတာ္ေတြ စျပီေပါ့ . မႏွစ္က သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေပ်ာ္ခဲ့တာ သတိရမိတယ္ . ဒီႏွစ္ေတာ့ တခ်ိဳ႕ကလည္း ကၽြန္မကို မေခၚခ်င္၊ တခ်ိဳ႕ကလည္း ျပန္လာဖို႔ေခၚခ်င္၊ ကၽြန္မကလည္း ျပန္ခ်င္ေပမယ့္ တြက္ရ ခ်က္ရမယ့္ အရာေလးေတြ ရွိိေနေတာ့ ရြာ မျပန္ႏုိင္ .

ေမေမရယ္ .. တကယ္ေတာ့ ဒီမွာေနရတာ ရြာနဲ႔ မထူးပါဘူး . ဘယ္ေနရာ ၾကည့္ၾကည့္ တိုက္ေတြခ်ည္းပါပဲလို႔ ေမေမ့ဆီ စာေရးေျပာမိတာေလးကို အမွတ္ရမိတယ္ .. ဟုတ္တယ္ .. တိုက္ေတြခ်ည္းပဲ . ( မီးထိန္ေနတာနဲ႔ ေမွာင္ေနတာေတာ့ ကြာမေပါ့ေလ )

ဟုိ ခပ္ေ၀းေ၀းဆီမွာ သစ္ပင္ စုစုျမင္ေတာ့ ရြာမွာတုန္းက အလုပ္က သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ စုျပီး ဘုရားဖူး သြားခဲ့တာေလးကုိ သတိရမိတယ္ . ခုေတာ့ သူတို႔ေတြနဲ႔ တစ္ေယာက္ တစ္ေနရာစီ . လြမ္းပါေသာ္လည္း လြမ္းေရးထက္ ၀မ္းေရး ေက်ာင္းေနရေတာ့ လြမ္းတယ္ဆိုတာ ေဘးခ်ိတ္ထားရတယ္ .

နားထဲမွာ ႏြားခေလာက္သံေလးကို ၾကားမိသလိုပဲ . ခုလို မုိး တစိမ့္စိမ့္ ဆုိေတာ့လည္း ရြာမွာတုန္းက သူငယ္ခ်င္း အမေတြ တပံုၾကီး မိုးရြာထဲမွာ ႏြားလွည္းစီး ဘုရားဖူးသြားခဲ့တာေလး သတိရသြားျပန္ေရာ .

အတိတ္ဆိုတာ တကယ္ေတာ့ ျပန္မရႏုိင္ေတာ့တဲ့ ပံုရိပ္ေတြပါပဲ .. ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒီ ပံုရိပ္ေလးေတြကို စိတ္ကူးေဖာ္ျပီး ၾကည္ႏူးရတာလည္း အရသာ တစ္မ်ိဳးပဲကိုး . လြမ္းမိပါသည္ကြယ္ . ရင္ထဲမွာ ေဆြးေဆြးေျမ့ေျမ့ကို လြမ္းပါသည္ .

No comments: