Sunday 24 December 2006

စာအုပ္စင္

အိမ္က ကၽြန္မ ရဲ ့ ကိုယ္ပိုင္ စာအုပ္စင္ေလးကို သတိရတယ္ . အဲ့ဒီမွာ ေမေမ ကၽြန္မ အတြက္ ၀ယ္ေပးတဲ့ စာအုပ္ေတြရယ္ ကၽြန္မ ကိုယ္တုိင္ ႏွစ္ျခိဳက္သေဘာက်လို႔ ၀ယ္ ထားတဲ့ စာအုပ္ေတြရယ္ ရွိတယ္ . စာမက်က္ခ်င္တဲ့ အခါမ်ိဳး ၊ သီခ်င္း နားမေထာင္ခ်င္တဲ့ အခါမ်ိဳးေတြဆို ကၽြန္မ စာအုပ္စင္ေလးကို ေမႊျပီး ဖတ္ျပီးသား စာအုပ္ တစ္အုပ္အုပ္ကို ျပန္ဖတ္တတ္တယ္ .

တက္က်မ္းလုိ႔ ေခၚမလား . အဲ့လို စာအုပ္မ်ိဳးေတြကို ကၽြန္မ မၾကိဳက္ပါ . ဖတ္ရမွာ ပ်င္းတတ္ပါတယ္ . ဆံုးမစာ အရွည္ၾကီးေရးထားတဲ့ စာအုပ္မ်ိဳးလည္း ကၽြန္မ မဖတ္ခ်င္ . အင္း အင္း ဆိုျပီး ေဘးခ်ထားတတ္တဲ့ ကၽြန္မအေၾကာငး္ ေကာင္းေကာင္းသိတဲ့ ေမေမက ငယ္ငယ္က ဖတ္ခဲ့ဖူးတဲ့ စာေရးဆရာၾကီး ဆရာမၾကီးမ်ားရဲ႕ စာအုပ္ကို ေပးဖတ္ခဲ့ပါတယ္ . တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မမွာ စာဖတ္ ၀ါ သနာ ပါခဲ့တာ ေမေမ့ေၾကာင့္ပါ . ေမေမက စာဖတ္ခ်င္တဲ့ စိတ္ရွိေအာင္ ကၽြန္မကို ျပဳစုပ်ိဳးေထာင္ေပးခဲ့လို႔ ကၽြန္မဟာ စာအုပ္ေတြကို ခ်စ္တတ္ခဲ့တာပါ .

ငယ္က ကာတြန္းစာအုပ္ကုိ အေသအေက်ဖတ္၊ ေနာက္ ေမေမ ဖတ္တဲ့ စာအုပ္ေတြကို လိုက္ဖတ္၊ ေဖေဖနဲ႔ ေမေမ ပိုင္ဆုိင္ေသာ စာအုပ္စင္ကို တက္တက္ေမႊလြန္းတဲ့ ကၽြန္မကို ေမေမက ကိုယ္ပိုင္ စာအုပ္စင္ေလး လုပ္ေပးခဲ့တယ္ . ကၽြန္မရဲ႕ စာအုပ္စင္ဟာ ေမေမတုိ႔ စာအုပ္စင္နဲ႔ ႏိႈင္းရင္ တကယ့္ ေသးေသးေလးပါ .. ဆင္နဲ႔ ပုရြတ္ဆိတ္ပါပဲ .. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ႔ စာအုပ္စင္မွာ ေမေမ့ရဲ႕ ကၽြန္မ အေပၚထားတဲ့ ခ်စ္ျခင္းေတြ ပါ၀င္ တဲ့အတြက္ ကၽြန္မရဲ႕ စာအုပ္စင္ေလးဟာ ကၽြန္မအတြက္ အဖိုးမျဖတ္ႏုိင္ပါဘူး .

ကၽြန္မမွာ ဂ်ာနယ္ေက်ာ္ မမေလး၊ ခင္ႏွင္းယု၊ ခင္ေဆြဦး၊ မိုးမိုး (အင္းလ်ား)၊ မစန္ဒါ၊ ၾကည္ေအး၊ ဂ်ဴး၊ ဂ်ာနယ္ေက်ာ္ ဦးခ်စ္ေမာင္၊ ဒဂုန္တာရာ၊ ေသာ္တာေဆြ၊ ကံခၽြန္၊ သစ္စာနီ၊ ေဖျမင့္၊ ေနာက္ ငယ္ငယ္က အရမ္းကို စြဲလမ္းခဲ့တဲ့ ပံုျပင္စာအုပ္ေတြ၊ ရာဇ၀င္ စာအုပ္ေတြ၊ ေဖေဖ့ စာအုပ္စင္ကေန ယူျပီး ကိုယ့္စာအုပ္ လုပ္ထားတဲ့ တကသိုလ္ ဘုန္းႏုိင္ရဲ႕ စာအုပ္ေတြ ( ကၽြန္မအကုိ လာလာ ျပန္လုတာ ခံရတဲ့ စာေရးဆရာေပါ့ ) ေမေမ လစဥ္ ၀ယ္ေပးတဲ့ Beauty Magazine၊ ကၽြန္မရဲ႕ ေက်ာင္းက ေပးတဲ့ Student Magazine၊ ၿပီးေတာ့ ေသာၾကၤာ စာေစာင္ … ေမေမ လိုင္းတားေပးထားတဲ့ စာအုပ္ တခ်ိဳ႕ … လြမ္းလွပါသည္ . ကၽြန္မရဲ႕ စာအုပ္စင္ေလးကုိ လြမ္းလွပါသည္ .

ေရွ႕တစ္ေခါက္ ကၽြန္မ အိမ္ကို ျပန္တုန္းက ေရာက္တဲ့ညမွာပဲ ကၽြန္မ စာအုပ္စင္ေလးဆီမွ ေ၀ ႏွင့္ ရွယ္လီ ( ေခၚ ) ျမၾကာျဖဴကို စေတြ႔ခဲ့ျဖစ္တယ္ . ေနာက္ေတာ့ ကၽြန္မ ေတြ႔ခ်င္ေသာ ဇာတ္ေကာင္ တစ္ေယာက္ၿပီး တစ္ေယာက္ကို ေတြ႔ခဲ့ၿပီး မျပန္ခင္ညမွာ ခြန္သာ့အေၾကာင္း အေျဖရွာ အိပ္ရာထက္မွာ လူးလြန္႔ခဲ့တာကို မွတ္မိေနေသးတယ္ .

ကၽြန္မ အခု ၾကည္ေအး၏ တမ္းတတတ္သည္ကို တမ္းတမိသည္ . ဒီလိုအခ်ိန္မွာ ဘယ္သူ႔မွ မရွိတဲ့ အခန္းထဲမွာ ကၽြန္မ တစ္ေယာက္ထဲ စာအုပ္ေတြနဲ ့ေနခ်င္တယ္ ..

No comments: