Sunday 24 December 2006

ဂ်ီးမ်ားတတ္လြန္းတဲ့ ကၽြန္မ

ဒီေန ့ ေမေမ ေဖေဖ တုိ႔နဲ႔ ဖုန္းေျပာျဖစ္တယ္ .. ေဖေဖ က လူၾကံဳရွိတယ္တဲ့ စားခ်င္တာ ရွိရင္ မွာတဲ့ . ေမးလ္ ပို႔ထားလုိက္တဲ့ . ေမေမ ကေတာ့ ပထမ လူၾကံဳနဲ ့ ငါးက်ည္းေၾကာ္ ထည့္ေပးလုိက္တယ္ . ငံျပာရည္ေၾကာ္ ထည့္ေပးလုိက္တယ္တဲ့ . ကၽြန္မ အၾကိဳက္ ငါးက်ည္းအေကာင္ေသးေလးေတြ ပါတဲ့ ..

ကၽြန္မမွာ စိတၲဇလို႔ ေျပာရမလား .. ဟင္းတံုးေတြ ၾကီးရင္ ကၽြန္မ မစားတတ္ပါ . ပ်ိဳ႕လာတတ္ပါတယ္ . အင္မတန္မွ ဆိုးရြားလြန္းေသာ အျဖစ္ပါ . ရွက္ဖို႔လည္း ေကာင္းပါတယ္ .. ကိုယ့္အိမ္မွာကိုယ္ အတံုးေသးေသး ခ်က္လို႔ရေပမယ့္ အျပင္သြားရင္ ကၽြန္မ အလြန္ ဒုက္ခေရာက္ပါတယ္ .

မွတ္မိေသးတယ္ . တခါ အလွဴတစ္ခုမွာ ေဖေဖ မလိုက္ႏုိင္ေတာ့ ေမေမက ကၽြန္မကို ေခၚသြားပါတယ္ . အလွဴေရာက္ေတာ့ ထမင္း၀ိုင္း ထုိင္လိုက္ခ်ိန္မွာ ကၽြန္မ စတင္ ဒုက္ခေရာက္တာပါပဲ . အလွဴမွာေကၽြးတဲ့ ၾကက္သား၊ ၀က္သား အတံုးဟာ ေတာ္ေတာ္ၾကီးပါတယ္ . ကၽြန္မ ျမင္လိုက္တာနဲ႔ အန္ခ်င္လာတယ္ . ေဘးမွာလဲ လူေတြနဲ႔ .. ကၽြန္မ မ်က္စိမ်က္ႏွာ ပ်က္ေနေတာ့ ေမေမကလည္း သေဘာေပါက္သြားျပီ .. အဲ့တုန္းက ေမေမ ေတာ္ေတာ္ စိတ္ညစ္သြားတယ္ . ကၽြန္မ အက်င့္ကို သိထားတဲ့ ေမေမက ကၽြန္မကုိ သမီး လက္သြားေဆးပါလားလို႔ ထြက္ေပါက္ေပးလိုက္ေတာ့ ကၽြန္မလည္း ခပ္ျမန္ျမန္ ထေျပးရတယ္ . အဲ့ကတည္းက ကၽြန္မ အလွဴ၊ မဂၤလာေဆာင္ မလိုက္ေတာ့ပါ . အ၀တ္အစား ေတာင့္ေတာင့္ၾကီး မ၀တ္ ခ်င္တာလဲ ပါတာေပါ့ေလ .

ျပီးေတာ့ ကၽြန္မ က ၾကက္သား မၾကိဳက္ပါ . အမဲသားဆို လံုး၀ မစားပါ . ဆိတ္သား ဆိုလည္း မၾကိဳက္ပါ . ပင္လယ္ငါး မစားတတ္ပါ .. ပုဇြန္က်ား မစားတတ္ပါ . အသီးအရြက္ အစားနည္းပါတယ္ . အမွန္အတိုင္း အားမနာတမ္း ေျပာရရင္ ကၽြန္မဟာ ဟင္းဂ်ီးမ်ားလြန္းသူတစ္ေယာက္ ျဖစ္ပါတယ္ .

ကၽြန္မရဲ႕ ေမေမက လူၾကံဳရွိတုိင္း ကၽြန္မ ၾကိဳက္တတ္တဲ့ ဟင္းေလးေတြ ခ်က္ျပီး ထည့္ေပးတတ္တယ္ . ကၽြန္မ ၾကိဳက္တတ္တဲ့ မုန္႔မ်ိဳးကုိ ရွာထည့္ေပးတတ္တယ္ . ကၽြန္မ ဖုန္းဆက္တိုင္း အခ်ိန္မွန္စားဖို႔ ျဖစ္သလို မစားဖို႔ မွာတတ္တယ္ ..

ခုေတာ့ အရင္ကထက္ စာရင္ ေတာ္လာျပီလို႔ ေျပာႏိုင္မယ္ ထင္ပါတယ္ . ကၽြန္မ မစားခ်င္ရင္ မ်က္ႏွာလႊဲ ေနလုိက္တယ္ . ပ်ိဳ႕တတ္ အန္တတ္တာေတာ့ ေတာ္ေတာ္ၾကီးကို ေလ်ာ့နည္းသြားပါျပီ . နည္းပါမွပဲေလ . မဟုတ္ရင္ ကၽြန္မလည္း ရိုက္ေပါက္ . ဒီလို အခ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ဆုိ အျမင္ကတ္ပုဒ္မနဲ႔ အရိုက္ခံရမယ့္ စာရင္းထဲ ၀င္ ေလာက္တယ္ .

ဂ်ီးမ်ားလြန္းတာ တကယ္ မေကာင္းဘူး ..

No comments: