Sunday 24 December 2006

ၾကိဳး ...

အခ်ိဳ႕သူမ်ားသည္ ၾကိဳးႏွင့္ ခ်ည္ေႏွာင္တတ္၏။ အခ်ိုဳ႕သူမ်ားက ၾကိဳးမပါဘဲ ခ်ည္ေႏွာင္တတ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ခံခဲ့ရဖူးသည္ ။
( တာရာမင္းေ၀ - ေစာင္းၾကိဳးတန္းလန္း နဲ႔ လျခမ္း )


ၾကိဳး .. ကၽြန္မ ၾကိဳးအမ်ိဳးမ်ိဳးကို ျမင္ေတြ႔ဖူးပါတယ္ .. အမႈမဲ့ အမွတ္မဲ့ေပါ့ .. မျမင္ႏုိင္ေသာ ၾကိဳးမ်ားႏွင့္လည္း ခလုတ္္တိုက္ လဲက်ခဲ့ဖူးပါတယ္ . အခု ကၽြန္မ လက္ထဲမွာ ဆုပ္ကိုင္ထားမိတဲ့ၾကိဳးက ဘယ္လိုၾကိဳး အမ်ိဳးအစားပါလိမ့္ ..

ကၽြန္မ လက္ကုိ ဆုပ္ျပီး လက္ေခ်ာင္းမ်ားက လက္ဖ၀ါးကို ပြတ္တိုက္ ဆြဲလိုက္တယ္ .. ၾကိဳးတစ္စကို ဟင့္အင္း မကိုင္တြယ္မိပါ .. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ႕ လက္ေပၚမွာ ၾကိဳးတစ္ေခ်ာင္း ရွိေနတာကို ကၽြန္မ ေသခ်ာ ျမင္ေနရတယ္ . လႊတ္ခ်လိုက္တယ္ .. ဘုရားေရ . ၾကိဳးဟာ ေအာက္ကို လြတ္က်မသြားပါလား ..

ဒါ ဘာၾကိဳးအမ်ိဳးအစားလဲ .. အဲ့ ေနအံုး .. ဒီၾကိဳးကေရာ ကၽြန္မရဲ႕ လက္ထဲကို ဘယ္လိုေရာက္ေနတာလဲ .. ကၽြန္မ ဘာသာ ေကာက္ကိုင္မိတာလား . လူတစ္ေယာက္က လာထည့္ေပးသြားတာလား . ကၽြန္မ မမွတ္မိဘူး . မဟုတ္ဘူး ေသခ်ာ မသိတာ . ကၽြန္မ သတိထားလိုက္မိခ်ိန္မွာ ကၽြန္မမွာ ၾကိဳးတစ္ေခ်ာင္းရွိေနျပီ .

ဒီၾကိဳးဟာ ဘယ္ခ်ိန္ထိ ကၽြန္မနဲ႔အတူ ရွိေနမွာလဲ ..

No comments: