Saturday 15 March 2008

ခံစားခ်က္တို႔ ကြန္းခိုရာ အိမ္

ကၽြန္မ ဘေလာ့ခ္ ေလးကို ေသာ့ခတ္ သိမ္းထားမိတာ ေတာ္ေတာ္ၾကာသြားခဲ့ျပီ .
ေရးခ်ခ်င္ေသာ အေၾကာင္းအရာ မ်ား ရွိေသာ္လည္း ကၽြန္မ မေရးခ်ခဲ့မိပါ . စာေရးခ်င္စိတ္ေပၚတဲ့ အခ်ိန္မွာ ကြန္ျပဴတာ ေရွ ့မွာ ရွိမေနတာက တမ်ိဳး ၊ ကြန္ျပဴတာ ေရွ ့မွာ ရွိေနေသာ္လည္း ကိုယ္ေရးခ်င္ေသာ အေၾကာင္းအရာကို ေရးခ်လိုက္ဖို ့အဆင္မေျပျခင္းက တဖံု ေၾကာင့္ ကၽြန္မ ရဲ ့ နားခိုရာ ေနရာေလးကုိ ကၽြန္မ အလည္အပတ္ သေဘာမ်ိဳးနဲ ့ေတာင္ မေရာက္ျဖစ္ခဲ့ဘူး .

တစ္ရက္ ကၽြန္မ စဥ္းစားမိတယ္ . ဒီေနရာေလးဟာ ကၽြန္မ ရဲ ့အိမ္ ကေလးနဲ ့တူတယ္လို ့ . ကၽြန္မ တို ့ရဲ ့ အိမ္ဆိုတာ မ်ိဳးက ကၽြန္မ တို ့ကို ေႏြးေထြးလံုျခံဳမႈ ေပးရာ ၊ ေအးခ်မ္းေသာ အရိပ္အာ၀ါသ ေပးရာ ၊ အပမ္းေျဖ နားေနဖို ့ေနရာ စတဲ့ အခ်က္ေတြနဲ ့ျပည့္စံုတယ္ မဟုတ္လား . အေၾကာင္းမတိုက္ဆိုင္လို ့ အိမ္ကို မျပန္ျဖစ္အံုးေတာ့ ကိုယ္ ျပန္ႏုိင္တဲ့ အခ်ိန္မွာ အဲ့ဒီ အိမ္ဟာ ကၽြန္မတို ့ကို ေႏြးေထြးစြာ ၾကိဳဆိုျပီး နားေနခြင့္ ေပးတဲ့ ေနရာေလး တစ္ခု အျဖစ္ အျမဲ တည္ရွိေနတတ္ပါတယ္ .

ခုလဲ ကၽြန္မ ပိုင္ဆိုင္တဲ့ ဒီ တိတ္ဆိတ္စြာ ဆိုတဲ့ ကၽြန္မ ရဲ ့အိမ္ကေလးဟာ ကၽြန္မကို ေႏြးေထြးစြာ ၾကိဳဆိုေနပါတယ္ . ကၽြန္မ ရဲ ့ေအာင္ျမင္မႈ ၊ ရႈံးနိမ့္မႈ ၊ ကၽြန္မ ဘ၀ ရဲ ့ အနိမ့္ အျမင့္ အားလံုးကို ကၽြန္မ ရဲ ့ အိမ္ကေလးထဲမွာ ကၽြန္မ ကို သိမ္းဆည္းခြင့္ေပးခဲ့တယ္ . ကၽြန္မ ခံစားရတာေတြ ကၽြန္မ ေပ်ာ္ရႊင္ရတာေတြ ကၽြန္မ ေလာင္ကၽြမ္းခံခဲ့ရတာေတြ ကၽြန္မ စိတ္ၾကည္လင္ ခ်မ္းေျမ့ခဲ့ရတာေတြ အားလံုးကို အိမ္ၾကမ္းျပင္ထက္မွာ သြန္ခ်ခြင့္ေပးခဲ့တယ္ .

ကၽြန္မ ရဲ ့ ဘူမိနတ္သံ ဒီေနရာေလးကို ကၽြန္မ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ . ကၽြန္မ ကို စိတ္ထြက္ေပါက္ တစ္ခု ေပးခဲ့တဲ့ အတြက္ပါ .

No comments: