Sunday 23 March 2008

ကၽြန္မ ၏ ဖိနပ္


ကၽြန္မ သိပ္ သေဘာက်တဲ့ ဖိနပ္ေလးပါ . ကၽြန္မ စီးေနၾက တံဆိပ္ ေလး လဲ ျဖစ္တယ္ . ေစ်းကလဲ သိပ္ မဆိုးတာနဲ ့ ၀ယ္ လာျဖစ္ခဲ့တာ . ကိုယ္ စီးေနက် တံဆိပ္ ျဖစ္တာနဲ ့ ဖိနပ္ပံုေလးလဲ ၾကိဳက္တာနဲ ့၀ယ္လာလုိက္တာ စစီးတဲ့ ေန ့မွာပဲ ျပသနာ ေပၚေတာ့တာပါပဲ . ကၽြန္မ ေျခေထာက္က အျပားၾကီးေတာ့ ေျခေခ်ာင္းေတြကို စီးထားသလို ျဖစ္ေနတဲ့ ဖိနပ္မ်ိဳး ၀တ္ရင္ ေျခေထာက္အရမ္းနာပါတယ္ . ဖိနပ္ ေရွ ့ ၾကိဳးမာမာေလး က ကၽြန္မ ေျခေထာက္ေတြကို စီးေႏွာင္ထားသလို ခံစားရျပီး စ၀တ္တဲ့ ေန ့မွာပဲ ကၽြန္မ ေျခသန္းႏွစ္ဖက္မွာ ပလာစတာ ကိုယ္စီ နဲ ့ျဖစ္သြားပါေတာ့တယ္ . ေသေသ ခ်ာခ်ာ စီးမၾကည့္မိတဲ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ပဲ အျပစ္တင္လိုက္မိပါေတာ့တယ္ .

1 comment:

လုလု said...

ဖိနပ္ကုိမ်ား မစီးၾကည့္ဘဲ ၀ယ္ရသလား။ ေျခေထာက္ကေတာ့ ပလာစတာကုိင္ရေတာ့မယ္