Saturday 15 March 2008

ေအာင္ျမင္မႈ

ကၽြန္မ ေပ်ာ္ပါတယ္ . ကၽြန္မ ေရွ ့မွာ ရွိေနတဲ့ ေလွကားတစ္ထစ္ကုိ တက္ႏုိင္တဲ့ အတြက္ ကၽြန္မ ေပ်ာ္ရႊင္မိပါတယ္ .

ရလာလိမ့္မယ္ ဆုိတာ သိတယ္ ၊ အခ်ိန္ေပးရမယ္ ဆုိတာ သိတယ္ ၊ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ မေစာင့္ခ်င္ခဲ့ဘူး . ေစာင့္ခဲ့ရတဲ့ ကာလေတြဆီမွာ ကၽြန္မ စိတ္ပင္ပန္းမႈေတြနဲ ့ ရင္ဆိုင္ ေက်ာ္ျဖတ္ခဲ့ရတယ္ .

ခုေတာ့ ေနာက္ဆံုး ကၽြန္မ ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ပါျပီ . အဲ့ဒီ အတြက္ ကၽြန္မ ေက်နပ္ပါတယ္ . ကၽြန္မ ကိုယ္ ကၽြန္မ ေက်နပ္အားရမႈ ျဖစ္မိပါတယ္ .

ဒီစာပိုဒ္ေလးနဲ ့ ကိုယ့္ရဲ ့ေပ်ာ္ရြင္ ေက်နပ္မႈ ကုိ မွတ္တမ္း တင္ထားပါရေစ .

No comments: