Saturday 13 December 2008

ခ်စ္ရပါေသာ ကိုေရႊသြား ေပးေသာ သုခ

အိမ္ကေလးထဲကုိ ျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ဒုကၡ ေတြကုိ ေျပာတယ္လုိ ့ေတာ့ မထင္ပါနဲ ့ေလ . စင္ကာပူမွာ သြားေဆးခန္းသြားရျခင္း ရဲ ့ အေၾကာင္းေလးကို ကၽြန္မ ရဲ ့မိတ္ေဆြ ေတြကုိ ေျပာျပခ်င္လုိ ့ပါ .

ကၽြန္မ ရဲ ့ ဘယ္ဘက္ အံဆံုး ေအာက္သြားက ျပီးခဲ့တဲ့ ၂ ပတ္ေက်ာ္ေလာက္က စလို ့နာလာပါတယ္ . အမွန္ေတာ့ သြားက ထြက္ေနျပီးသားပါ . အခန္ ့မသင့္ေတာ့ သြားဖံုးေတြ ေယာင္ျပီး နာလာတာေပါ့ေလ . ပါးၾကီးပါ ေဖာင္းတတ္လာျပီး တံေတြးေတာင္ ျမိဳ မက်ႏုိင္ေလာက္ေအာင္ နာလာေတာ့ ကၽြန္မ လဲ သြားဆရာ၀န္ဆီ ေျပးရေတာ့တာေပါ့ေလ .

ပထမ ကုပၼဏီ ေဆးခန္း ကို သြားေတာ့ သြားဆရာ၀န္က မေရာက္ေသးပါတဲ့ . ဆရာ၀န္ လာဖုိ ့ေနာက္ထပ္ ၂ နာရီေလာက္ ေစာင့္ရအံုးမယ့္အျပင္ တျခား appointment လူနာ ရွိတဲ့ အတြက္ အနဲဆံုး ၃ နာရီေစာင့္ရမယ့္ အေျခအေနဆုိေတာ့ ကၽြန္မလဲ ကၽြန္မ အိမ္နဲ ့ အနီးဆံုး သြားေဆးခန္းကို ေျပးလိုက္ေတာ့တယ္ .

ကၽြန္မ သြားတဲ့ သြားေဆးခန္း က ဒီမွာဆုိရင္ေတာ့ အစိုးရ ဖက္စပ္ ျဖစ္မလား အစိုးရ ေဆးခန္း ျဖစ္မလား မသိဘူး . ေသခ်ာတာေတာ့ ကိုယ္ပိုင္ ေဆးခန္း မဟုတ္တာပါပဲ . ဒီႏုိင္ငံရဲ ့ထံုးစံ အတိုင္း တန္းေတာ့ စီရတာေပါ့ေလ . လူလြတ္တဲ့ ၾကားမွာ ကၽြန္မကုိ ထည့္ေပးတဲ့ အတြက္ ေဆးခန္းေရာက္ျပီး ၁ နာရီေက်ာ္ေတာ့ ဆရာ၀န္နဲ ့ေတြ ့ခြင့္ရပါတယ္ . ဆရာ၀န္က ကၽြန္မ သြားကို ၾကည့္ျပီး ႏုတ္ရမယ္လုိ ့ေျပာပါတယ္ . သူက အေပၚသြားေရာ ေအာက္သြားေရာ ႏုတ္ပစ္လုိက္ပါတဲ့ . ဒါနဲ ့ကၽြန္မ က ၂ ေခ်ာင္းစလံုးေတာ့အႏုတ္မခံႏုိင္ပါ . ေအာက္သြားပဲ ႏုတ္ခ်င္ႏုတ္ပါ ဆိုေတာ့ ႏုတ္ေရာ ဆုိပါေတာ့ ..

ထံုေဆးကို တစ္လံုး ( ပထမ ႏွစ္လံုးလုိ ့ထင္ ) ပဲ ထိုးေပးျပီး ႏုတ္တဲ့ အခ်ိန္မွာ သူ ့ရဲ ့ဖိအားမဟုတ္ဘဲ နာတဲ့ ေ၀ဒနာကို ခံစားရလို ့ ကၽြန္မမွာ မ်က္ရည္ေပါက္ေပါက္ က်ရပါတယ္ . နာတာေရာ ၊ ၀မ္းနည္းတာေရာ ေပါင္းျပီးကၽြန္မရဲ ့မ်က္ရည္က ထိန္းမရႏုိင္ တားမရ ဆည္းမရ က်လာပါေလေရာ . ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဟုတ္လွျပီ ထင္တာ ေနမေကာင္းျဖစ္တဲ့ အခ်ိန္မွပဲ ကိုယ့္ရဲ ့စိတ္ဟာ ဘယ္ေလာက္ထိ ေပ်ာ့သလဲ ဆိုတာ သိလိုက္ပါေတာ့တယ္ .

ဒါနဲ ့ကၽြန္မ မွာ ဆရာ၀န္ေပးတဲ့ ေဆးခြင့္ ၅ ရက္နဲ ့ antibiotic ေဆးေတြ ပိုက္ျပီး အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ စိတ္ထဲ ထိန္းမရဘဲ ေအာ္ငိုလုိက္ပါေသးတယ္ . နဲနဲ ေနသာ ထိုင္သာ ရွိမွ ေဆးေသာက္ျပီး အိပ္လုိက္တာ ၃ နာရီေက်ာ္ေလာက္ အိပ္ေပ်ာ္သြားျပီး ႏုိးလာေတာ့ ကၽြန္မ ေခါင္းအံုး တစ္ခုလံုး ေသြးေတြ ရႊဲေနပါေလေရာ . ကၽြန္မ လဲ လန္ ့ျဖန္ ့ျပီး ဘာလုပ္လုိ ့ဘာကုိင္ရမလဲ မသိ ၊ ပါးစပ္ထဲမွာလဲ ေသြးေတြက အေထြးလိုက္ ၊ ဆရာ၀န္က ေသြးကို ေထြးမထုတ္ရဘူးဆိုေတာ့ ( ေသြးမွမဟုတ္ပါ ဘာမွ ေထြးမထုတ္ပါနဲ ့တဲ့ ) မေထြးရဲ ၊ မ်ိဳခ်ဖို ့က်ေတာ့လဲ စိတ္က မရဲ ၊ ဟုိဟာလုိ ဒီဟာလုိ နဲ ့ေနာက္ဆံုး ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္ ေမာင္ဘခ်စ္ ႏွလံုးမူျပီး စိတ္ကိုေလ်ာ့ခ်လိုက္ပါတယ္ .

ေဆးေသာက္ေနတဲ့ ၄ ရက္ေက်ာ္ ၅ ရက္ကေတာ့ အဆင္ေျပပါရဲ ့ . ေဆးလဲကုန္ေရာ ခ်ဳပ္ရိုးမျဖည္ခင္ စပ္ၾကား သြားဖံုးျပန္ေယာင္သလို ခံစားရျပီး သြားကိုက္တဲ့ ေ၀ဒနာကိုပါ ခံစားရပါတယ္ . ဒါနဲ ့ ခ်ဳပ္ရိုးျဖည္တဲ့ ေန ့ေရာက္ေတာ့ ဆရာ၀န္ကုိ ေျပာ ဓါတ္မွန္ျပန္ရိုက္ျပီး ၾကည့္ေတာ့ သြားဖံုးက ျပန္မေစ့ပဲ ဟေနတာကုိ ေတြ ့ရပါတယ္ . ( ဒါေတာင္ ပထမ ဆရာ၀န္က ေကာင္းတယ္ ခ်ည္း ေျပာလႊတ္ေနတာ )

ဒါနဲ ့ဆရာ၀န္က သြားဖံုးကုိ ျပန္လွန္ျပီး အထဲမွာ ဘာရွိလဲ ၾကည့္ရပါမယ္တဲ့ . သူ ့စကားအဆံုးမွာ ကၽြန္မ ရဲ ့ မ်က္လံုးဟာ ျပဴးထြက္ျပီး မ်က္ႏွာက ျဖဴဖတ္ျဖဴေလ်ာ္ ျဖစ္သြားမယ္ ဆုိတာ မွန္မၾကည့္ဘဲ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ သိေနပါတယ္ . ဆရာ၀န္က no choice must do ခ်ည္းပဲ ေျပာေနေတာ့ ကၽြန္မလဲ ေၾကာက္ေၾကာက္ နဲ ့ ရံႈမဲ့ ရႈံမဲ့ ရုပ္နဲ ့ပဲ ထံုေဆး ထပ္ထိုးခံရေတာ့တာေပါ့ . ( ဒီတစ္ခါေတာ့ ကၽြန္မ က နာတယ္လို ့ ေျပာလို ့လားမသိဘူး သူက ထံုေဆး ၂ လံုး ထိုးေပးပါတယ္ )

ေနာက္ သြားဖံုးကုိ ျပန္ခြဲျပီး အထဲက အရိုးကုိ ထုတ္တယ္လို ့ဆိုပါတယ္ . ျပီးေတာ့ ေဆးေတြ ထပ္ေပးျပီး ေနာက္တစ္ပတ္ ခ်ဳပ္ရိုးျပန္ၾကည့္မယ္ ဆုိျပီး အိမ္ျပန္လာခဲ့ပါတယ္ . စိတ္ထဲမွာေတာ့ ျဖစ္သမွ် အေၾကာင္း အေကာင္းခ်ည္းပဲလို ့မွတ္ယူျပီး အိပဲ့ အိပဲ့ နဲ ့ေပါ့ေလ .

အေရွ ့အပတ္က သြားနာလုိ ့ မစားႏုိင္တဲ့ဒဏ္ ၊ ေဆးဒဏ္ ၊ အခု ထပ္ျပီး မစားႏုိင္တဲ့ ဒဏ္ေတြေၾကာင့္ ကၽြန္မရဲ ့ အစာအိမ္ေရာဂါေဟာင္းကလဲ ျပန္ေပၚလာျပီး ကၽြန္မမွာ သြားနာတဲ့ ေ၀ဒနာ အျပင္ အစာအိမ္ ေအာင့္တဲ့ ေ၀ဒနာကို ခံစားရပါတယ္ . တစ္ပတ္တိတိ ထပ္မံ ဆန္ျပဳတ္ေသာက္ျပီးခ်ိန္မွာေတာ့ မေန ့က သြားခ်ဳပ္ရိုးကို ေအာင္ျမင္စြာနဲ ့ေကာင္းမြန္စြာ ျဖည္ႏုိင္ခဲ့ပါတယ္ .

ဒါေတာင္ လူက သိပ္ပါးစပ္ဟလုိ ့မရေသးပါဘူး . သြားဖံုးကေတာ့ ေနာက္ထပ္ ၃ လေလာက္ေနရင္ အသားျပည့္မယ္ ေျပာပါတယ္ .

လူလဲ အဲ့ဒီ ေနမေကာင္းတဲ့ အခ်ိန္ေတြ အတြင္းက ဘုရား တရား ေတာ္ေတာ္ ျမဲသြားခဲ့ပါတယ္ . ( ေၾကာက္ေၾကာက္နဲ ့ဘုရားၾကီး ထုိင္ရွိခိုးေနတာေလ ဟီးဟီး )

လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ စလံုး မ်ားကေတာ့ အစုိးရ ေဆးခန္း သြားလုိ ့လို ့ဆုိပါတယ္ . ေက်ာင္းျပီးခါစ ဆရာ၀န္ေပါက္စ မ်ားက အစိုးရေဆးခန္းမ်ားတြင္ ထိုင္တတ္ေၾကာင္း ၊ ေနာက္တစ္ခါဆိုရင္ ဆရာ၀န္ကို အရင္ၾကည့္ျပီးမွ လုပ္သင့္ေၾကာင္း ၊ ေဆးရံု ေဆးခန္း ဆုိလွ်င္လဲ NUH ႏွင့္ SCH ဆုိလွ်င္ SCH က ပိုေကာင္းေၾကာင္း စသည့္ စသည့္ မ်ားကို သင္ယူလုိက္ရပါတယ္ .

ကၽြန္မ ၏ ဒီဇင္ဘာအစ ကေတာ့ ပိုက္ဆံကုန္ ၊ လူပန္း ၊ စိတ္ဆင္းရဲ ရေသာ အခ်ိန္မ်ား ျဖစ္သြားသည္ေပါ့ . က်န္တဲ့ ႏွစ္ပတ္ေတာ့ ေပ်ာ္စရာေကာင္းမယ္ ေမွ်ာ္လင့္ရတာပဲ . ေပ်ာ္ကို ေပ်ာ္ရမွာပါေနာ္ . ဟဲဟဲ . ကိုယ္ထင္ ကုတင္ ေျခေလးေခ်ာင္းေပါ့ .

ကၽြန္မ ရဲ ့ သူငယ္ခ်င္းေတြက ကၽြန္မ ကုိ သြား ကို ျပန္ေတာင္းမလာလုိ ့ ၀ုိင္း ေျပာေနၾကတယ္ေလ . အဲ့ဒီ သြားကုိ ေရႊခ်ထားျပီး သိမ္းထားရမွာတဲ့ . အမွတ္တရ ေပါ့တဲ့ . ကၽြန္မ အတြက္ကေတာ့ မသိမ္းထားလဲဘဲ တကယ္ကုိ အမွတ္တရ ပါပဲ. ဘယ္ေတာ့မွ ေမ့ႏုိင္လိမ့္မယ္ မဟုတ္ဘူး .

4 comments:

Anonymous said...

ခုေတာ႕ စားႏိုင္ေသာက္ႏိုင္သြားၿပီေပါ႕ ... ဟုတ္လား ...
ဒီပုိ႕စ္ကုိ အစအဆံုးဖတ္သြားတယ္ေနာ္ ... း)

ေတမိေလး said...

ဟုတ္ပ မရယ္ . စားလြန္းလို ့ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ျပန္ ဘရိတ္အုပ္ေနရတယ္ .

Unknown said...

အမေရက်ေနာ္အံဆုံးေပါက္ေနလုိ႕ အရမ္းခံေနရလုိ႕ ရွာလုိက္တာ
အမစာကုိ အစဆုံးဖတ္သြားတယ္ေနာ္

Unknown said...

က်ေနာ္လည္း ဆားေတြငံုျပီးဖတ္ေနတာ