Tuesday 23 December 2008

ကၽြန္မ ခ်စ္ေသာ ဒီဇင္ဘာ အမွတ္စဥ္ ၃



ေအးလြန္းလို ့ ခိုက္ခိုက္တုန္ျပီး လူက ေမး တဂက္ဂက္ ရိုက္ေနတာေတာင္ ကၽြန္မ တည္းခိုေဆာင္ထဲ ျပန္၀င္သြားဖို ့ စိတ္မကူးမိဘူး . ကၽြန္မ ရဲ ့ေဘးပတ္လည္မွာ ၀န္းရံေနတဲ့ ၾကယ္ေတြကို ေရတြက္ရင္း ဒီလို လွပတဲ့ ညေလးကို ကုန္ဆံုးခ်င္တယ္.

တကယ္ပါ . ဒီလို လွပတဲ့ ၾကယ္ေလးေတြကုိ တစ္ခါမွ နီးနီးကပ္ကပ္ ကၽြန္မ ဘ၀မွာ မျမင္ခဲ့ဖူးဘူး . ဒီ အခြင့္အေရးကို ေပးခဲ့တဲ့ ကၽြန္မ ရဲ ့ဆရာကို သိပ္ေက်းဇူးတင္တာပဲ . ဟုတ္တယ္ေလ ဆရာေခၚလုိ ့သာ ကၽြန္မ ဒီက်ိဳက္ထီးရိုးဘုရားဖူး ခရီးစဥ္ကုိ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ ့တူတူ လာခြင့္ရခဲ့တာေပါ့ . ဆရာကသာ အာမခံျပီး အိမ္ကုိ ေျပာမေပးဘူးဆိုရင္ ကၽြန္မ ဒီခရီးကို လိုက္ပါခြင့္ရမွာ မဟုတ္ဘူး .

အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္ ကၽြန္မ လုိက္ရမွာ မ၀ံ့ဘူး ျဖစ္ေနခ့ဲတယ္ . ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္းေတြ ဆိုေပမယ့္ သူတို ့နဲ ့ကၽြန္မနဲ ့က အတန္းတူတူေတြမဟုတ္ဘူး . အတန္းတူ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က လြဲရင္က်န္တာေတြက တျခားသင္တန္းေက်ာင္းက သူေတြခ်ည္းပဲ . တခါမွာ မေတြ ့ဖူးဘဲ ဒါ ပထမဦးဆံုး အၾကိမ္မုိ ့ကၽြန္မစိတ္ထဲရြံ ့ေနတာလဲ ပါတာေပါ့ေနာ္ . အဆင္ေျပပါ့မလား ဆုိတဲ့ စိတ္ကေလးက လဲ ရွိေနတယ္ . ဒါေပမယ့္ က်ိဳက္ထီးရိုး ဘုရားကို တစ္ခါမွ မဖူးဘူးတာရယ္ ၊ ဆရာကလဲ ေခၚတာရယ္ေၾကာင့္ ကၽြန္မ ဒီခရီးကို လုိက္လာျဖစ္ခဲ့တာ .

ခုေတာ့ တန္ခိုးၾကီး ဘုရားလဲ ဖူးခြင့္ရတယ္ ၊ ကိုယ္မသိတဲ့ လူေတြနဲ ့လဲ ခင္မင္ခြင့္ရျပီး သူငယ္ခ်င္း အသစ္ေတြရတယ္ ၊ ေနာက္ ေဟာဒီလို ေမွာင္မိုက္တဲ့ ေကာင္းကင္ၾကီးမွာ သိပ္ကို လွပျပီး လင္းလက္ ေတာက္ပတဲ့ ၾကယ္ေတြ ရွိေနတယ္ ဆုိတာကုိ သိခြင့္ရတဲ့ အတြက္ ဆရာ့ကုိ အရမ္းပဲ ေက်းဇူးတင္မိတယ္ .

ကၽြန္မ သိေနတယ္ .ၾကယ္ေလးေတြဟာ ကၽြန္မနဲ ့တူတူ ကၽြန္မ ေဘးမွာ အေဖာ္လုပ္ေပးေနတယ္လုိ ့ခံစားေနရတယ္ . ကၽြန္မ စိတ္ထဲမွာရွိတဲ့ အထီးက်န္မႈ ဆုိတာဟာ အဲ့ဒီ အခ်ိန္မွာ ဘယ္ေခ်ာင္မွာ သြားပုန္းေနတယ္ မသိပါဘူး . သူ ့ကို ၾကည့္ရတာ ကၽြန္မ ကို အႏုိင္က်င့္ဖို ့ထက္ သူ လံုျခံဳရာမွာ ရွိေနဖို ့ပိုျပီး အေရးၾကီးေနပံုေပၚပါတယ္ . ေယာင္လုိ ့ေတာင္ ေခါင္းမျပဴလာဘူးေလ .

ကၽြန္မကေတာ့ ဒီညကုိ ကၽြန္မခ်စ္တဲ့ ၾကယ္ေလးေတြနဲ ့ စိတ္ရႊင္လန္း ခ်မ္းေျမ့စြာ ျဖတ္ေက်ာ္ရင္း .............

(၁၉၉၆ အမွတ္တရ ဒီဇင္ဘာ ညသို ့လြမ္းဆြတ္စြာ )

2 comments:

ၾကယ္ျပာ said...

ဖတ္ရင္းနဲ႕ အစ္မလဲ လြမ္းလာတယ္ ... အစ္မက ဆြမ္းဦးပုညရွင္မွာ ၾကယ္ၾကည္႕ဖူးတယ္ ...

Anonymous said...

အမက ဘာကုိ လြမ္းတာလဲ . တစ္ခုထဲ မဟုတ္ဘူး ထင္တယ္ေနာ္ . :P